TotAlzir@: Opinió: De una barraquera

sábado, 18 de junio de 2016

Opinió: De una barraquera

"Bona nit , com a vocal de la ELM, i abans de tot... com a barraquera que porta aquesta Vall molt dins... he de dir algunes coses. Als barraquers aquestos dies, ens importava ben poc si estava el senyor Ximo Puig, com si estava la senyora Bastidas, com si estava Perico el de los Palotes.... als que estimem la nostra Vall, ens importava tindre tot alló que em tingut. Mitjos i recolzament.



Estic cansada i cada vegada q mire al meu voltant em cauen les llàgrimes... ja val... 
Jo, personalment, DONE LES GRÀCIES a tots, i dic A TOTS, els q han estat açí amb mi, des d'alcaldes, regidors, companys, i amics...i sense cap dubte a Policia Local tant d'Alzira com Carcaixent, Guàrdia Civil, Protecció Civil, Creu Roja, Policia Nacional, Policia Militar, UME, Bombers, presidents d'urbanitzacions, i , sobretot, als veïns i amícs. De segur em deixe a molta gent, des d'açí, ... MOLTES GRÀCIES A TOTS".

L.P.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario.