TotAlzir@: Interferències en la recepció de la senyal ¿No veus bé la TV?

martes, 9 de febrero de 2016

Interferències en la recepció de la senyal ¿No veus bé la TV?

  • Informació sobre possibles interferències en la recepció de la senyal de TDT

Els operadors de telefonia mòbil estan instal·lant tecnologia 4G pel que és possible que la recepció del senyal de televisió es puga veure afectada en alguns edificis
Els operadors de mòbil ja estan oferint serveis 4G. Aquesta nova tecnologia permet assolir connexions mòbils de molt alta velocitat, millorar la cobertura a l'interior dels edificis i aconseguir majors nivells de penetració geogràfica, en particular a les zones rurals.

   Els serveis mòbils 4G van a utilitzar la freqüència 800MHz que abans utilitzava la televisió digital terrestre (TDT), per la qual cosa podria ocórrer que el senyal de TV es veja afectada per interferències.
   A continuació, els informem de les causes de les incidències i de les iniciatives o vies de solució que s’han activat per part del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, segons l’extracte del tríptic elaborat pel Ministeri:
   Protecció al ciutadà: S’han imposat obligacions als operadors mòbils Orange, Telefónica i Vodafone, per a garantir que la recepció de TV dels ciutadans no es veja afectada pel desplegament dels serveis 4G en el territori.
   Actuacions a seguir: Per a garantir que les condicions en la recepció de TV no es vegen afectades i els ciutadans puguen continuar rebent els canals de TV en condicions de qualitat similars a les existents, s’haurà de col•locar un filtre en la instal•lació de recepció de TV, majorment.
   Les actuacions tècniques necessàries que han de realitzar els operadors no tindran cap cost per als ciutadans.
   A més de les actuacions prèvies, en alguns casos es podrien produir anomalies en la recepció de televisió una vegada iniciades les emissions. En este cas, podran sol•licitar al CAU, durant un termini de 6 mesos, que es realitzen les actuacions tècniques necessàries per a garantir la recepció del servei de televisió, de forma totalment gratuïta.
   Possibles reclamacions: Serà necessari haver telefonat prèviament al 900 833 999.
   Si la incidència no ha sigut solucionada en el termini d’un mes, podran reclamar durant els 3 meses següents davant el Ministeri d’Indústria.

Poden dirigir-se a:
- Tel. 901.33.66.99 y 968.010.362 i/o pàgina web www.usuariosteleco.es

- Més informació https://www.llega800.es/

 Listado de algunos municipios activos
 ALBAL
 ALBALAT DE LA RIBERA
 ALBERIC
 ALCUDIA, (L’)
 ALDAIA
 ALGEMESI
 ALGINET
 ALMUSSAFES
 ALZIRA
 ANTELLA
 BENIFAIO
 BENIMODO
 BENIPARRELL
 BENICULL DE XUQUER
 CANALS
 CANET D’EN BERENGUER
 CARCAIXENT
 CÀRCER
 CARLET
 CATADAU
 CATARROJA
 CULLERA
 CHESTE
 CHIVA
 CORBERA
 FONT DE LA FIGUERA, LA
 GANDIA
 GUADASSUAR
 JARAFUEL
 LLANERA DE RANES
 LLIRIA
 LLOMBAI
 LLOSA DE RANES, LA
 LLUTXENT
 PICASSENT
 POBLA LLARGA, LA
 RIOLA
 SILLA
 SUECA
 TAVERNES BLANQUES
 TAVERNES DE LA VALLDIGNA
 VALENCIA
 VILLANUEVA DE CASTELLON
 VINALESA
 XERACO

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario.