TotAlzir@: Juan Bautista Borras Escriba, Descanse en pau el Sultà 2016 de Moros i Cristians d'Alzira

sábado, 19 de marzo de 2016

Juan Bautista Borras Escriba, Descanse en pau el Sultà 2016 de Moros i Cristians d'Alzira

Amics, com a President no m´havera mai donat aquesta noticia de ningú dels meus festers i festeres, però la vida devegades es mot dura, En un dia tan senyalat com avui 19 de Març, els nostre estimat amic el Sr. Juan Borras ens ha deixat.
No tinc paraules per expresar lo que senc,,,, El Sr Juan Borras, era més que un festero per a mí, era una persona increíble, bona, respetuosa, treballadora, .... Pero sobre tot molt amant de les seus dues passions les falles i els moros i cristians.
I ha segut un 19 de Març quan aqueste mati anaves a ficar-te les teues millors gales per disfrutar del últim dia amb la teua familia de la falla Dr. Ferran, quan el desti ha vuigut que tingues que vore la cremà des de lo més alt, des de el cel.

Com a moro de la filà Mercaders ens deixaràs un gran buit, ja que este any era el teu. Eres el SULTÀ 2016, un carrec que estaves ja vivint amb passió, i que a finals de mes anàvem a provar-te el trage que hagueres lluït en Octubre. De color roig ens deies que el volies... "Sí, eixa m'agrada però que siga ROIG, que és el meu color". Bé amic, ROIG el tindràs en el nostre més sincer record que t'enviarem. Roig del nostre emblema, roig de la Creu cristiana sobre un fons blanc de la Lluna mora. I Juan, com li vaig dir a Alfredo, ves preparant una filà mora i montant una comissió fallera, que quan jo vaja cap allà m'apuntaré junt a vosaltres.

Juan, et recordarem sempre, AMIC!!!

MOROS I CRISTIANS DE LA VILA D'ALZIRA

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario.