La "A" d'Alzira, la Clau de la ciutat
i el seu eslògan "Alzira, un riu de Turisme" que reflectix la
identitat del Riu Xúquer
Este matí la Regidoria de Turisme ha presentat, en roda de
premsa, la marca Turisme en el saló de Plens de l'Ajuntament d'Alzira. Una
marca que conjuga el seu simbolisme en una sèrie de detalls que es repleguen en
el seu distintiu.
La "A" d'Alzira, la Clau de la ciutat i el seu
eslògan "Alzira, un riu de Turisme" que reflectix la identitat del
Riu Xúquer.
Eixe mateix eslògan és la base, per a promocionar els grans
atractius i potenciar les distintes àrees que estan concentrats a la nostra
ciutat.


Alzira, un riu de: Cultura, tradicions, història,
naturalesa, patrimoni, paisatges i sabors, que reflectixen al mateix tems les
Falles, la Setmana Santa, La casa de la Cultura, les Muralles, l'emblemàtic
Pont de Ferro, la Paella, el paratge de la Murta o la Taronja, són els més
destacats per a esta nova imatge de la regidoria de Turisme.

Cal destacar també la col·laboració, en este projecte, de la
Regidoria de Servicis públics i el seu regidor Fernando Pascual, ja que un
altre dels atractius per a promocionar la Marca Turisme, és el MicroBus que
s'ha habilitat amb la imatge presentada hui, i que servirà per a recórrer les
diverses rutes turístiques que s'estan estudiant.
El Regidor i segon Tinent Alcalde, Ivan Martinez també ha
acompanyat als presents en este acte.
En la presentació de la marca Turisme, han intervingut,
Diego Gómez, Alcalde d'Alzira, Isabel Aguilar, Vicealcaldessa i Regidora de
turisme, Agustí Ferrer, director del MUMA i José Molina, disenyador de
“Simbols", empresa encarregada de la creació.
Nota de premsa del gabinet de comunicació de l'Ajuntament
d'Alzira
Es diu: "la imatge" de marca...
ResponderEliminarO tot en valencià o tot en castellà, rotulistes.