TotAlzir@: L’Ajuntament de Sueca s’adherix al nou conveni per a la continuació del servei de “finestreta única” al ciutadà

lunes, 10 de agosto de 2015

L’Ajuntament de Sueca s’adherix al nou conveni per a la continuació del servei de “finestreta única” al ciutadà



 Amb motiu de la firma d’un nou conveni entre l’Estat i la Generalitat Valenciana per a la implantació d’una Xarxa d’Oficines Integrades d’Atenció al Ciutadà, l’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Participació Ciutadana, ha sol·licitat adherir-se a esta Xarxa a fi de continuar prestant el servei conegut popularment com a “finestreta única”, molt valorat en el nostre municipi. Per mitjà d'este servei, els ciutadans poden enviar documentació a través del DIAC (Departament d’Informació i Atenció al Ciutadà) a qualsevol altra administració, ja siga municipal, autonòmica o estatal, sempre que estiguen adherides a la Xarxa.

 “L’objectiu principal és que els ciutadans puguen presentar en el propi Ajuntament les sol·licituds, escrits i comunicacions que vulguen dirigir als òrgans i entitats de dret públic de l’Administració General de l’Estat, Administració de la Generalitat, qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, als Ajuntaments i a les Entitats Locals adherides al conveni”, ha explicat el regidor de Participació Ciutadana, Xavi Masó. Les oficines integrades, segons la seua capacitat i nivell de serveis, es classifiquen en Oficines de Contacte, Informació o Gestió. En el cas de l’Ajuntament de Sueca, el model corresponent és el d’Oficina de Contacte, que presta serveis consistents en la recepció, registre i remissió de comunicacions del ciutadà.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario.