TotAlzir@: Resultados provisionales de la encuesta "Concurs de Teatre Valencia"

domingo, 8 de diciembre de 2013

Resultados provisionales de la encuesta "Concurs de Teatre Valencia"





Nos gustaría contar con tu participación.
Da tu opinión con respecto al XX Concurs de Teatre Valencia 
que organiza la J.L.F. de Alzira


¿Que falla te gusto más en el concurso de teatro valenciano?
En las primeras horas del 8-12-2013 el resultado de las votaciones 
es el siguiente:
Falla La Plaça la Malva- Vint i Cuatre












 (3%) 
Falla Sant Patrons- Colombaire de Profit
 (6%) 
Falla Sant Joan- L`Hospital Tranquil
 (3%)
Falla Dr Ferran- Als Bous de Castelló
 (0%)
Falla Caputxins- El que talla L'abaetjo
 (0%)
Falla Avda. Josep Pau- Toc Toc t. o. compulsiu
(87%)
Falla Camilo Dolz- La Prova de l'ou
(0%)
Falla Plaça Germanies- Atipics
 (0%)


Los resultado y la entrega de premios se realizaran el dia 8 a partir de las 18:30 en el Gran Teatre de la ciudad de Alzira.
Las votaciones se podrán realizar hasta media hora antes de la entrega de premios 

15 comentarios:

  1. Jajajajaa com es nota els de J. Pau i Sts. Patrons com entren a votar. Jajajaja quin pique

    ResponderEliminar
  2. Per a ser la primera vegada que ha actuat la falla Sant Joan... Em van soprendre molt!! Espere que els caiga algún premi!

    ResponderEliminar
  3. Comentar sobre la teua propia falla no te sentit, y fer-ho com si flores un simple espectador

    ResponderEliminar
  4. La meua quiniela: 1er J. Pau 2° St. Patrons i 3er Germanies. Millor actriu: Mati i millor actor el de J. Pau

    ResponderEliminar
  5. Açò de votar ací no val per a res. És pura propaganda per a desficiosos. Qui vota de veritat és el jurat.

    ResponderEliminar
  6. Val per a pasar el rato i val per donar opinio.

    ResponderEliminar
  7. Jo pense,que aso no val per a res

    ResponderEliminar
  8. Sóc actor de teatro desde fa 45 anys, ara ja estic jubilat i m'encanta disfrutar de les obres preparades per les falles. Vaig disfrutar molt amb la falla San Joan i em vaig sentir molt reflejat amb els jovenets que han preparat amb tanta il.lusió l'obra. Us anime a continuar, formeu un gran grup i amb ixe humor que teniu podeu arrivar molt lluny.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajaja molt bo. En tot cas eixe comentari val per a totes les comisions q s'animen a fer teatre.

      Eliminar
  9. Sí he gaudit molt en totes..he nombrat san joan en particular perque me va fer disfrutar molt,em va fer riure molt

    ResponderEliminar
  10. Pues a mi em va agradar molt la Falla Sants Patrons!!

    ResponderEliminar
  11. Santa Patrons va estar molt be, pero como ja he dit, hem quede amb Sant Joan, desde el metge fins al primer xic del amarato, pasan pero el caganer, técnic de so etc. Enhorabona

    ResponderEliminar
  12. Jo em quede amb S.Patrons Bona sooort a tots tor un exit pero a mi em va fer molta gracia el colombaire Sort S.Patrons

    ResponderEliminar

Gracias por tu comentario.