La Regidoria de Serveis Públics de l’Ajuntament d’Alzira està
desenrotllant una campanya d’arreplega d’efectes i mobles voluminosos que se
suma a les actuacions que s’estan duent a terme amb l’objectiu de mantindre i
incrementar la neteja de la nostra ciutat.
El servici d’arreplega d’efectes i residus voluminosos es
realitza de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores. Actualment, un equip compost per un
conductor i un peó, juntament amb un camió de caixa oberta per a carregar els
objectes, es dedica, amb previ avís dels ciutadans, a retirar tots els efectes voluminosos
rebutjats i depositats a la via pública, a més de tots els objectes abandonats al
carrer.
El
regidor de Serveis Públics, Fernando Pascual, informa que només cridant
al telèfon 962417454 es
facilitarà dia i hora per a l’arreplega del residu voluminós en el contenidor més
pròxim al nostre domicili. «No hem de
tirar de manera incontrolada este tipus de residus perquè provoquen la
degradació dels espais públics».
No
més sofàs abandonats en el carrer durant dies. No més somiers i matalassos
desemparats a la vorera, al costat dels contenidors del fem. No més televisors
ni ordinadors vells que impedixen el pas dels vianants i perjudiquen la imatge
de la ciutat. «Entre tots hem de cuidar
la nostra ciutat, perquè ens mereixem una ciutat neta».
Cada
dia s’arrepleguen en la nostra ciutat al voltant de 3 tones de
residus voluminosos (mobles, matalassos,
electrodomèstics…) pel servici d’arreplega de mobles i trasts vells. «Esta campanya especial d’arreplega d’efectes també
tracta de conscienciar la població sobre la gran quantitat de residus que es
depositen de forma incontrolada en els carrers», ressalta Pascual”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario.