El regidor de Joventut, Natxo Escandell, va
fer entrega ahir dels premis de la Marató Fotogràfica que es va celebrar el dia
11 de juny en el marc d’activitats de la Fira Modernista. La temàtica del
concurs era “Carcaixent Modernista”, on es podien incloure totes les
fotografies relacionades amb els edificis modernistes de la ciutat, la pròpia
fira o qualsevol lloc o detall relacionat amb el modernisme de Carcaixent.
