L'Ajuntament d'Alzira ha sol·licitat a la Conselleria
d'Educació, Cultura i Esport l'ajuda destinada a fer efectiu el programa de
gratuïtat dels llibres de text i material curricular dirigit a l'alumnat que
curse ensenyaments obligatoris i formació professional bàsica en els centres
públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana.
Cal recordar que a estes ajudes pot optar qualsevol
alumne empadronat a Alzira, que estiga escolaritzat en Educació Primària,
Secundària Obligatòria, Formació Professional Bàsica i Centres d'Educació
Especial. Consta de dos fases: la primera, on es presenten les sol·licituds i
que començarà l'1 de desembre; i la segona, que tindrà lloc en finalitzar el
curs escolar amb la devolució del material escolar en condicions de tornar a
ser utilitzat.
El model de
sol·licitud es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, en l'apartat
del Programa Xarxa Llibres:
http://www.cece.gva.es/xarxallibres/inicio.htm
Una vegada descarregat, les famílies podran emplenar
el formulari electrònic i imprimir-lo; o bé descarregar-se'l, imprimir-lo i
omplir-lo a mà; en ambdós casos, caldrà presentar-lo a l'oficina que determine
l'Ajuntament. També caldrà presentar els justificants de compra o còpia
confrontada de la factura per compres de llibres de text i d’altre material
curricular per al curs corresponent.
Si l'alumne ha comprat els llibres a través de l'AMPA,
esta emetrà un document justificatiu individualitzat, amb les dades de
l'alumne, l’import, la relació de llibres adquirits i les dades de la factura o
factures en les quals estan inclosos.
L'alumnat empadronat en altres localitats ha de
sol·licitar l'ajuda en els municipis on estan empadronats.
José Grau, regidor d'Educació, manifesta que
"Segons es dispose de més informació es farà pública per al coneixement de
les famílies interessades".
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario.