Fa un any que la Regidoria de Serveis Públics de l’Ajuntament d’Alzira va
posar en marxa una campanya d’arreplega d’efectes i mobles voluminosos, que es
va sumar a les actuacions que ja estaven portant-se a terme, amb l’objectiu de
mantindre i incrementar la neteja de la nostra ciutat.
El regidor de l'àrea, Fernando Pascual, no ha parat de mantindre reunions
amb l’empresa responsable d'estes tasques, FCC, i s’ha arribat a un acord per a
millorar el servici d’arreplegada de trastos.
Les negociacions inclouen ampliar
un any el contracte amb l’empresa, a més de passar a disposar de un vehicle més
i augmentar el personal en un operari. D'esta manera el servici d'arreplega de
residus voluminosos es reforça per tal de retirar tots els efectes voluminosos rebutjats i dipositats
a la via pública, a més de tots els objectes abandonats al carrer.
Fernando
Pascual, regidor de Serveis Públics, informa que només cridant al telèfon 962417454 es facilitarà dia i
hora per a l’arreplega del residu voluminós en el contenidor més pròxim al
nostre domicili. "No hem de tirar de
manera incontrolada este tipus de residus perquè provoquen la degradació
dels espais públics. Entre tots hem de cuidar la nostra ciutat, totes i tots mereixem
una ciutat neta". El servici d’arreplega
d’efectes i residus voluminosos es realitza de dilluns a divendres, de 10 a 14
hores.
Cada
dia s’arrepleguen en la nostra ciutat al voltant de 3 tones de
residus voluminosos (mobles, matalassos, electrodomèstics…). "Esta campanya especial d’arreplega d’efectes
també tracta de conscienciar la població sobre la gran quantitat de residus que
es dipositen de forma incontrolada en els carrers, amb la col·laboració de tots
aconseguirem una ciutat neta i lliure de residus voluminosos a la via pública",
ressalta Pascual.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario.