L'Ajuntament
d'Alzira posa en funcionament este dimecres CLAU, l'Oficina d'Atenció Ciutadana
L'Ajuntament d'Alzira, des de la Regidoria de
Modernització i Participació Ciutadana, informa que este dimecres, 1 de juny,
començarà a prestar servici CLAU, l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Les instal·lacions es troben als baixos de l'edifici
de Benestar Social, just al costat d'IDEA, amb l'entrada pel carrer Rambla,
enfront del col·legi de la Puríssima.
El telèfon d'atenció, a partir del dimecres, és el
960704348
En quant a l'horari d'atenció al públic és el següent:
Dilluns, dijous i divendres: de 9 del matí a 14.30 hores.
Dimarts i dimecres: de 9 del matí a 14.30 hores ininterrompudament.
Dimarts i dimecres: de 9 del matí a 14.30 hores ininterrompudament.
Este horari estarà vigent fins el dimecres 15
de juny, ja que a partir del dia 16 entra en vigor l'horari estival, passant a
ser l'horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres, de 8.30 del matí fina
les 13. 30 hores.
CLAU és una finestra única per a poder
realitzar qualsevol tràmit davant l'Administració.
Inmaculada Onrubia, regidora de Modernització
i Participació Ciutadana, confia en la bona acollida per part de totes les
ciutadanes i ciutadans d'esta oficina que aconseguix reunir en un únic lloc
servicis que fins ara es tenen que tramitar en llocs diferents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario.