Fa
tan sols uns mesos la vicealcaldessa i regidora de Festes, Isabel Aguilar, va
transmetre la intenció de constituir una assemblea consultiva per a l’organització
de les festes locals. Ahir dimarts, la Junta de Govern Local va aprovar la
pròxima constitució de l'esmentada assemblea consultiva, per tal de complir amb
els objectius marcats des de la Regidoria de Festes i perquè els ciutadans,
representats per diverses associacions i col·lectius, puguen participar i donar
la seua visió respecte a les festes de la seua ciutat.
A
les reunions podran assistir aquells ciutadans i veïns que ho desitgen i també
un representant de cada una de les diferents entitats festives de la ciutat,
com ara la Junta Local Fallera, la Junta de HHCC, la Junta Coordinadora de
Festes de barris i partides, l’Associació Cultural de Moros i Cristians de la
Vila d’Alzira, el Consell de la Joventut, el Consell de Xiquets i Xiquetes, la
Reial Confraria de Nostra Mare de Déu del Lluch, la Reial Confraria de Nostra
Mare de Déu de la Murta i de la Arxiconfraria de Sants Patrons.
Així
mateix, estaran representades les associacions de veïns inscrites en el
Registre Municipal d’Associacions i els clubs de jubilats de la localitat.
També hi assistirà un representant de cada grup polític municipal.
Amb
este document es fa el primer pas cap a una proposta complida que, segons
Isabel Aguilar, “Ens apropa a les opinions de tots els ciutadans i a poder
conéixer, de primera mà, quines són les inquietuds i prioritats d'aquells que
han de disfrutar de les nostres festes. Grans i menuts estaran representats en
les diverses reunions que se celebren, així com en les campanyes d’informació,
enquestes o sondejos que puguen realitzar-se. Seguirem treballant perquè este
primer pas que hem fet es transforme en un camí de llarg recorregut.”
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario.