PAGINAS

martes, 29 de septiembre de 2015

Cara a cara Fúmiga-Tanga

La Fúmiga i la xaranga La Tanga van congregar dissabte passat a un miler de persones de totes les edats que van ballar durant més de quatre hores al ritme de Bruno Mars, Mark Ronson, Green Day, La Gossa Sorda, Efecto Pasillo o La Raíz. Ambdues formacions alzireñas havien realitzat concerts per separat i la falla Albuixarres-Camí Fondo va decidir unir-les amb motiu del "mig any" en un cara a cara amistós. Anaven alternant temes i el que en principi era un trasllat de públic d'un escenari a un altre, este va acabar immobilitzat en completar-se l'ampli aforament previst.
El que alguns van batejar com a Batalla va resultar ser una festa de la música i la diversió que va concloure passades les tres de la matinada amb les dues xarangues tocant juntes temes com Abrilesco o Granada Bonita.

La Fúmiga y la charanga La Tanga congregaron el pasado sábado a un millar de personas de todas las edades que bailaron durante más de cuatro horas al ritmo de Bruno Mars, Mark Ronson, Green Day, La Gossa Sorda, Efecto Pasillo o La Raíz. Ambas formaciones alzireñas habían realizado conciertos por separado y la falla Albuixarres-Camí Fondo decidió unirlas con motivo del "mig any" en un cara a cara amistoso. Iban alternando temas y lo que en principio era un traslado de público de un escenario a otro, éste acabó inmovilizado al completarse el amplio aforo previsto. 
Lo que algunos bautizaron como Batalla, resultó ser una fiesta de la música y la diversión que concluyó pasadas las tres de la madrugada con las dos charangas tocando juntas temas como Abrilesco o Granada Bonita. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario.