L’Ajuntament de Sueca
vol fer públiques les bases del procés selectiu per a la contractació d’un
assessor periodista per a la present legislatura. Les funcions del càrrec
inclouran: relacions amb la premsa; redacció i enviament de notes de premsa i
comunicats diversos per a donar difusió a les activitats i
notícies que es generen en el terme municipal de Sueca; relació diària amb els
mitjans de comunicació locals, comarcals i valencians; seguiment, manteniment,
gestió i coordinació de les xarxes socials municipals; i control de la premsa i
les notícies d’interés que afecten les respectives àrees dels regidors; entre
altres.
Els interessats hauran de posseir la
titulació de llicenciat en Periodisme o Comunicació Audiovisual, experiència en
mitjans de comunicació o gabinets de premsa, domini oral i escrit del valencià
i coneixements de l’entorn institucional i la nostra ciutat. A més, es
valoraran coneixements en Community Mànager i de maquetació. Per a més
informació, es poden consultar les bases en la pàgina web de l’Ajuntament de
Sueca (www.sueca.es), en l’apartat Ocupació i formació.
Les sol·licituds s’hauran d’enviar
entre el 27 de juliol i el 4 d’agost. Les entrevistes als seleccionats es
realitzaran del 19 al 22 d’agost. Amb açò, l’equip de govern fa efectiu el seu
anunci i el seu compromís amb la transparència a l’hora que cada lloc de
treball que es cree en l’Ajuntament tinga lliure accés aquelles persones que
estiguen interessades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por tu comentario.